LODSEN
VAR TILFREDS
, med både teamets egen indsats, og med bilens performance,
den nylavede servostyring gjorde bilen meget nemmere at køre og håndtere,
at der så knækkede en bolt til en bagerst svingarm, som ødelagde
manchetten på en trækaksel, ikke noget der kostede tid, det gav
bare lidt arbejde til mekanikerne.
En
tredjeplads i klassen kun små 2 sekunder efter den samlede 2’er
i klassen, Peter Holgersen i Ford Escort MK2 RS 2000, det var
acceptabelt, især fordi John Frederiksen og Brian ’Lille’
Larsen i tredje heat blev startet ud, så de kørte i støv og
dermed blinde over hoppet, det kostede klart andenpladsen i
klassen, og ud af de 70 startende biler blev de samlet set 11’er
generelt.
MAGIEN
var tilbage i Gammelrand, mange tilskuere, forholdsvis godt vejr,
og så den legendariske prøve, med hoppet_hårnålen_olievejen_den
lange venstre og hoppet ved vægten_chikanen ved start/mål, den
samme prøve som nu blev kørt for 36 gang, i klubben KOMOs 60-årige
jubilæums år.
TEAM
HYLLINGE RACING kunne være godt tilfredse, der var mange henne og
hilse på, BMW’n summede som en brølstærk han løve, og John nød
som sagt at være tilbage i Gammelrand, og nu er teamet race ready
til efterårs sæsonen.
Nu
skal bilen hjem på værkstedet og klargøres til DM4, som køres
i Kjellerup og Juelsminde i dagene 11-12 august, og så er der
ellers lige til sommerferie,
VI
SES MED FRISK HALM I TRÆSKOENE TIL DM4 RALLY JYLLAND.
/Allan
POST
|